Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2018

Vakna!

Hör en dovt muller av röster, jag håller på att vakna!

Plötsligt hör jag vad dom säger, dom pratar i mun på varandra jag öppnar ögonen och räknar till 8 läkare och lika många sjuksköterskor!

Plötsligt vänder dom sängen så huvudet hänger i golvet, nu går trycket upp lite säger någon och jag vänds upp igen. Är ju inte säker på vad dom sa om trycket bara att det var extremt lågt och att dom inte vågade ge mig något? med risk för blodpropp. Borde jag ringa hit mina barn frågar jag? -Vi väntar lite säger sköterskan. Jag förstår ju allvaret 8 läkare klockan 11 på kvällen, känns ju inte helt ok! Men jag är med, ge mig en snus säger jag, det kommer att göra susen för trycket, lustigt nog börjar alla diskutera det med deras tråkiga förnuft vann och jag fick ingen prilla!