Summa sidvisningar

lördag 25 januari 2014

Förbannad!

Pyser ur mina öron, obra! Åkte in på
För att köpa ett nytt lypsyl, köpte ett där förut jag gillade skarpt, med färg i
 eftersom  jag inte sminkar mig längre är det kul med fina läppar! Sagt och gjort åkte in där hämtade 2 lypsyl (lika bra att bunkra:)) och kör fram till kassan och väntar,  och väntar,  och väntar till slut ger jag upp, lägger grejjerna på disken och åker in på Coop och handlar middag. 

Gör ett nytt försök, åker fram till kassan där mina grejjer ligger kvar och  och väntar,  och väntar, Nääää antar att en kärring i elrullstol inte är så viktig hon är säkert så kockobäng så hon kan vänta! Ger upp tar en nummerlapp till receptdisken istället,  och väntar, och väntar. Då ser jag att kassan plötsligt ät bemannad jamenvisst en frisk människa får betala, gör jag en U-sväng bland montrarna och kör dit, då tänker hon gå därifrån. Nu är jag urförbannad, Hörrudu väser jag åt den stackars tanten. Nu går du tillbaka jag vill betala! Hon mumlar något om mycket kunder, jag fräser tillbaka "skaffa mer personal"

Behöver jag tala om vilken knapp vid utgången jag blipp blipp blipp tryckte på? Ja längst till höger såklart " Vid dagens besök var jag mycket missnöjd"

Men jag får skylla mig själv, varför utsätta mig för lördagsträngsel? Nej skärpning på mig!