Summa sidvisningar

tisdag 30 september 2014

Höstdepp

För första gången sedan jag började blogga hoppade jag igår över att skriva något! Nu har min höst Depp slagit till ordentligt.
Hur kan man bli deppig när det är så vackert ute?


Ja just nu är det mest synd om mig av alla! Alla andra är så jäkla lyckliga, bokar weekendresor till London, en vecka i Spanien bla bla bla,

Alla andra kan ta underbara skogspromenader och fylla korgarna med svamp, sen sitta på en stubbe och dricka kaffe.

Alla andra kan gå ut på krogen med ett helt gäng och ha kul.

Borde vara glad över att mamma satte upp mina höstgardiner idag! NEJ Jag vill kunna sätta upp dom själv.

Har dubblerat mina lyckopiller men det verkar inte hjälpa! Jo just det, cyklade 1 mil på träningen idag, det måste jag vara lite glad för! Nä, det hjälpte inte!

Hoppas det här går över snart!