Summa sidvisningar

onsdag 25 februari 2015

Puh

Är så trött! Skulle somna om jag gick och la mig nu! Men det går ju inte!

Idag envisades Sophia med att åka med mig till KS. Tydligen har småkycklingarna diskuterat mig utan min vetskap och nu skulle det bestämt kollas upp vad dom där läkarna pysslade med eftersom jag aldrig läker!
Och har dom bestämt något så har plötsligt inte deras ömme moder något alls att säga till om!

Tack och lov skällde hon inte ut min läkare utan ställde bra konstruktiva frågor. Så nu är småkycklingarna lugna!

Kontentan av dagens besök = Nästa Fredag operation då ska hålen sys ihop, man snurrar på huden (flummigt värre) och det bästa av allt, shunten ska tas bort, känns bra, gillar inte att ha främmande föremål i huvudet med en avloppsslang ner i magen, huva ;( Nu tror läkarna att det är pga av shunten det inte läker, hoppas hoppas att dom har rätt!

Skönt ska sluta med en av antibiotikakurerna
Självklart trycker jag ur alla piller och går (rullar) snällt till apoteket för riskavfall (klapp på huvudet)
 
Lunch på Chop&Shey ( eller vad det heter:)
Tack Sophia att du följde med:)