Summa sidvisningar

fredag 10 april 2015

Önskar

att jag någon endaste liten gång kunde få skriva att allt känns bra! Hur orkar du läsa min gnälliga blogg?

Ja eftersom du fortfarande läser, dagens gnäll

Mest av allt saknar jag min kisse

Fast jag vet ju att hon har det bra hos Frida, men det är ju så tomt!

Har senaste dagarna försökt att dra ner på smärtstillepillren men det funkar inte. Bara att gilla läget och knapra på, dom tar ju inte bort all smärtan med det blir uthärdligt!

Förvånade mig själv lite igår. Den lilla djävulen på högra axeln tyckte att jag borde kunna röka några dagar nu tills det blir operation IGEN, jo igår ville jag bara skita i allt (förträngde totalt ungarnas besök). Men har tydligen en smart filur på vänstra axeln som tyckte att nu tar vi det lite bananas och fortsätter med nikotuggen. Konstigt nog vann den smarta, olikt mig!

Men visst, vi tar en helg till utan vin och cigg, faaan vad livet suger:(