Summa sidvisningar

söndag 20 september 2015

Söndag!

Vaknar piggelin! Hör inte till vanligheten en Söndag! Men är det loppis på G så låter tant bli lördagsvinet!

Tog moppen ner till parkeringshuset 2 varv på båda garageplanen så var moppen full-lastad. Och ändå kommer jag inte ända fram utan får köpa det jag kommer åt, hem och lasta av. Mamma ringer nu är dom på loppisen, jag kör ner igen till centrum och parkerar moppen. Får hålla mamma under armen och vi betar av hela loppisen, pappa kommer med jämna mellanrum och tar hand om alla fynd och bär till deras bil. Jösses vilken träningsrunda det blev, helt slut! Dumt nog hade jag inte fotskenan på men foten uppförde sig skapligt, Men trött, trött!

Hem och packa upp och registrera allt, klockan är tre och jag kommer på att jag glömt lunchen. Då ringer Sophia. - Laga ingen middag vi kommer över med allt!

Men hur bra har jag det?


Så jäkla gott! Köttfärslimpa fylld med mozzarella och värdens godaste kantarellsås och en smarrig sallad! 

Oj vad jag är bortskämd!