Summa sidvisningar

tisdag 26 november 2013

Less!

Det verkar inte finnas något slut på min jävla stroke! Kände mig konstig igår, halva munnen domnade bort och Fian blev orolig och tog trycket på mig. Då vart jag också lite orolig, hon tog det flera ggr och snittet låg på 150/103 så jag protesterade inte när hon ringde efter ambulans. Det blev en prio-etta som vanligt, låg med övervakning i natt.

Läkaren försökte förklara vad som hänt. Min hjärna är så ärrig och trasig efter tidigare blödningar. Så det räcker med att jag blir lite upprörd så blir det så här. Vad bra sa jag, nästa gång behöver jag alltså inte åka in för det är ju inget farligt. Då spände han ögonen i mig. Du gör precis som nu, ringer 112 och kommer in direkt, nästa gång kan det vara en ny blödning. Han tittar på mina barn och dom lovar att åka in direkt med mig. Jaja jag fyller bara 50 snart och vill inte förstå. Jag är så f-b less på all jäkla sjukvård. Jag tycker synd om mina barn (och föräldrar) som alltid ska oroa sig för mig!

Nu har snälla Madelene hämtat hem mig och då var vi värda lite Donken!
Inatt blir det skönt att sova i egen säng!