Summa sidvisningar

torsdag 5 juni 2014

Duktig!

Sista veckan har det runnit vatten ur huvudet efter jag duschat. Inte särskilt trevligt, men det var genomskinligt, så jag har inte brytt mig. Men har känt mig konstig en längre tid, helt orkeslös och idag var det sista dagen på den här 3-veckorskuren antibiotika. Insåg att det kanske vore smart att visa upp hålet för en läkare!  Så jag fick en läkartid och moppade dit.

Hon muttrade lite om hur mycket hår jag har!
Haha ja, men efter att ha hittat hålet säger hon att det ser jättefint ut. Vattnet som runnit ut är helt ofarligt och jag ska fortsätta tvätta och skölja håret varje dag.
Att jag känner mig så orkeslös var inte konstigt, kuren jag äter är megastark! Nu ska jag göra ett uppehåll på en vecka innan nästa 3-veckorskur börjar igen.  Men ser det fortfarande fint ut kan jag vänta lite till!

Så nu förväntar jag mig att jag inom ett par dagar känner mig som hulken, skönt längtar efter lite energi och krafter!