Summa sidvisningar

torsdag 4 september 2014

Torsdag!

Har egentligen ingen lust att skriva något, känns som det bara är depp-tankar nu för tiden! Men ni är många som läser så är det väl bäst att uppdatera lite.

Tänkte att jag kan ju inte sitta inne i två månader med min nätstrumpa över huvudet! Så det var bara att bita ihop och bege sig ut. Visst folk glodde men faktum är att jag orkar inte bry mig längre!

Moppade till Maggan för att visa upp huvudet och få en omläggning av husläkaren, hon tyckte såret såg fint ut, YES!  Träffade en säljare jag bestämt träff med, hon tittade väldigt konstigt på mig, men men!

Alla 3 kidsen har varit här i omgångar idag (mina bara mina barn;)) Maddo kom på hur jag kunde ha strumpan på  huvudet!

Skönt, nu kan jag andas och bara att dra ner när jag ska sova!