Summa sidvisningar

onsdag 29 oktober 2014

Fibbel!

Korkad och hjärnsläpp ingen bra kombo!

Plötsligt dimper det ner ett mastercard i posten. Jo visste att det var på g, Handelsbanken ska byta ut alla visakort. Tycker att jag gör som det står, aktiverar kortet på deras sida, ser att kortet är aktivt och det gamla inaktivt. Åker till Willys för att handla och tänker, bäst att kolla i bankomaten först att kortet funkar. Knappar in koden som med posten idag, EN gång, slurp kortet borta! Men suck!

Bara att moppa till centrum, jo kors i taket banken öppen efter 15 mitt i veckan! Får vänta drygt 30 minuter. Jo jag förstår syftet KOM INTE HIT, sköt dina ärenden på nätet, jaja Jag har ingen brådska!

Den snälla handläggaren säger att jag gjort allt rätt! ELLER HUR! Men ett nytt kort kommer att ta några dagar, så bäst att plocka ut lite casch! Avskyr kontanter, så fibbligt att betala och bara ha en hand, växeln åker ner i jackfickan!

Jaja några dagar går fort, kommer inte handla i onödan på ett tag!