Summa sidvisningar

tisdag 17 februari 2015

Helvete!

Besöket på KS kunde ha gått bättre! Började på labb, 3 olika labb-människor för att ta ett rör blod av mig, dom är ju ändå rutinerade? Jaja upp till mottagningen, letade rätt på "min" sjuksköterska som ska ta bort stygnen!  Nämen oj Anna, här ser jag protesen
du har ett hål mitt på huvudet också! Vänta lite måste hämta jourläkaren!

Ojojoj Det här ser inte bra ut! Kontentan, raka bort lite hår runt såret på med kompresser och strikta order om att inte ta bort några kompresser, inte duscha huvudet, operation blir snarast!

Ny antibiotika igen, ska fortsätta med den gamla och börja med en sort dom redan testat på mig. Men nu båda samtidigt!

Fortsättning följer ska vara på KS 08;30 i morgon och träffa min läkare som sedan bestämmer vad som ska ske!