Summa sidvisningar

onsdag 15 januari 2014

Skit

Jag mår skit. Har gjort det ett tag nu och det är jobbigt! Brukar alltid bli låg under vinterhalvåret men i år är det värre än vanligt! Har funderat ett tag på att öka på dosen med lyckopiller. Jag får öka/minska själv, men jag drar mig för det. Har fått förklarat av läkare att min hjärna inte längre utsöndrar endorfiner självmant utan måste ha hjälp. MEN men dom förbannade pillrena gör att jag går upp i vikt. Nu ligger jag på minimal dos och då kan jag med strikt diet gå ner i vikt. Nu mår jag skit av 5:2 och nutrilett också, ja min kropp vägrar samarbeta och jag vet varken ut eller in.

Blir så less på hela situationen, nu är det snart 6 år sedan, men jag vänjer mig aldrig vid mitt nya inskränkta liv:(

Men för min familjs skull ska jag öka dosen, vet att ungarna hellre har en tjockismorsa än ingen alls!


Tänker inte be om ursäkt för det jag skriver, ångrar att jag bad om ursäkt förut, för att en annan strokare bad mig göra så. Om jag inte bloggar om hur mitt liv verkligen är utan skriver flosker för att andra ska må bra, nej då ber jag er att låta bli att läsa mina inlägg. Punkt