Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

Stackars barn!

Hade tur igår att Frida ville skåla in 12-slaget med sin gamla mor:) Men då ingick även övernattning! Jag har behållit min dubbelsäng, himla praktiskt när någon vill sova över då jag inte har något gästrum!

Men huruvida unga fröken gillar att sova hos sin mamma i samma säng är en helt annan sak. Ofta vaknar hon av att jag slängt upp båda mina ben över henne! Plötsligt sover jag på skitsidan det är iof bra:) I natt vaknade hon av att hon frös. Hon sätter sig upp och ser att hennes täcke är borta, hon tittar ner på golvet och ser inget. konstigt!

Hennes mamma sover sött med täcke på sig. Då ser hon att det ligger ett täcke på golvet nedanför mig! Jag har alltså snott hennes täcke i sömnen, stackars barn, bara att kliva upp och hämta mitt täcke:)