Summa sidvisningar

torsdag 16 januari 2014

Vilken bra dag!

Undrar om det är min ökning av lyckopiller som gjort att jag har haft en kanon dag?
Efter det lyckade läkarbesöket hade jag städning och renbäddning
Jag är så sjukt nöjd med min städerska, hon är toppen! Maddo kom och fikade och vi åkte förbi Preem så hon kunde springa in och hämta mitt senaste Traderafynd
Passar perfekt i mitt vita sovrum! Tack för bärhjälpen:)
Efter det en tur på LIDL som jag mot alla odds har börjat gilla (hysch) 

Där på parkeringen hände något fantastiskt! Medans Maddo gick iväg och hämtade en kundvagn stod jag kvar utanför och höll mig i bilen. Plötsligt känner jag för att gå, sagt och gjort jag knatar iväg i snömodden utan skena utan käpp utan rullator säkert 10 meter till entrén. Det har aldrig hänt utomhus förut. Tänk efter 6 år kan det fortfarande komma framsteg!