Summa sidvisningar

onsdag 11 mars 2015

Kämpa!

Inskrivning på KS idag inför operationen på Tisdag! Snälla pappa skjutsade som vanligt! Men mindre bra att han följde med in i undersökningsrummet (jo jag sa att han fick) och hörde vad läkaren sa! RÖKSTOPP PRONTO NU, jaja skulle ju egentligen vara 6 veckor innan operation.

Min plan var att sluta kvällen innan operation, men men 6 stirrande uppmanande ögon (läkare,sköterska,pappa) så blir jag tvungen att säga ok, slutar efter sista i kväll (kommer att lägga mig sent;))

Jäklar nu blir det tuffa dagar framöver, hur tråkigt får livet vara? Inget vin sen i julas och nu inga ciggisar på obestämd tid! Jösses nu kommer jag bergis lägga på mig 5 kg, kommer säkert köpa bullar och bakelser flera gånger om dagen, som jag inte gillar men jag vet, nu blir jag destruktiv, känner mig:)