Summa sidvisningar

söndag 1 mars 2015

Söndag!

Hade sällskap i sängen i natt. Inte för att jag märkte något då unga fröken tydligen kom hemsmygandes runt 5-tiden (dagens ungdom:)) Men jag fick sällskap till frukost (jo hon klev upp) trevligt;)
Det krävs mod att gå på kalas i mitt tillstånd
Hade det inte varit för att fira Frida hade jag stannat hemma!
 
Har en rejäl svacka just nu, allt verkligen allt känns skit. Har svårt för att glädja mig åt något alls. Fattar ju att det har med proteshelvetet att göra, känns som att det inte finns något slut på eländet. Har ökat på  dosen på lyckopiller men det hjälper inte. Har inte fått träna på 8 veckor och det kommer att ta ett bra tag till (vet inte hur länge) Försöker peppa mig själv att det är vår nu och snart sommar. Men då (har en liten djävul på höger axel, som genast tar ner mig på jorden) Vad spelar det för roll vilken årstid det är? Du gör ju ändå samma sak varje dag? Då är det inte lätt! Vet att många har det mycket värre än mig och att jag har mycket att vara glad och stolt över, men ibland suger livet, men så är det väl för alla!