Summa sidvisningar

torsdag 16 juli 2015

IDIOT

JA Jag är en inkompatibel IDIOT. Blir så less och trött på mig själv. Har i några dagar försökt få igång VIAPLAY  via min dator till min osmarta smart tv. Hämtade en mjukvara som skulle funka men icke! Beklagade mig igår för ynglingarna under grillningen. Men säger ungdomarna köp en chromecast så får du igång det. Sagt och gjort moppar ner till min favoritbutik Teknikmagasinet och köper
har ju inte tid att vänta på att någon ska komma hit så hasar ner på golvet från soffan bort till tv´n där jag laddat upp med moppskaft (för att få tag på elutaget under tv-bänken) ficklampa, mobbe och mediaspelaren. Jo då hittade en ledig HDMI-Ingång och den lös så fint när jag fått tag på grenuttaget. Hasar mig tbx till soffan och häver mig upp. Sen skulle jag bara få den att funka! Visst efter 3 timmar kan jag se på Youtube klipp på tv´n men det var ju inte det jag ville! Nu efter 8 timmar ger jag upp för idag, känner mig som en idiot, spelar lite poker istället och tar nya tag i morgon!