Summa sidvisningar

onsdag 2 juli 2014

Förbannad!

Var till Danderyd för botox. Hade förbeställt sjukresa hem. Var klar en halvtimma innan bilen skulle komma. Satte mig utanför entrén i solen och väntade. Varmt och skönt, flera taxibilar kommer och åker. När jag suttit i en halvtimme var jag tvungen att resa mig upp och gå några steg, skitbenet låser sig annars!

Jag går förbi en taxi som stått där länge, när jag går förbi rullar han ner rutan på passagerarsidan och frågar om jag beställt en bil!

Jag blir så vä....a förbannad, han hade säkert stått där en kvart. Hade inte jag rest mig upp hade han förmodligen åkt och tagit en bomkörning.

Du har ju verkligen valt fel yrke säger jag åt honom, och han börjar käfta tillbaka och är grymt otrevlig. Jag tar upp telefonen och fotar hans legg. Då trampar han pellen i botten och jag är hemma blixtsnabbt!

Så akta dig för den här surgubben