Summa sidvisningar

onsdag 8 april 2015

Orka!

Uppför uppför uppför, vad är det fel på mig? Vem har jag retat upp så pass så jag får käftsmäll på käftsmäll? Försöker intala mig att det finns så många som har det mycket värre!

Men nu är det rejält tungt! Efter läkarbesöket igår och ett nytt hål upptäcktes så kände jag att nu skiter jag i det här! Hela såret verkar spricka upp, så vad är det för mening att jag kämpar emot!

Så ett sms till Maddo, ta hit min kisse NU! Och fram med askkoppen, här ska rökas! Konstigt nog, inte en tanke på att dricka vin? Har jag blivit nykterist?

Hann med 8 cigg på 2 timmar då ringer det på dörren! JA min kisse!
NOP In kommer Fian, Jocke och Maddo full-lastade med kassar och ingen kisse? Hmmm gulligt av dom men skumt?

Okey Anna 49 år (snart 50) Blir milt tillrättavisad av sina 3 barn samt en luftburen hälsning från päronen, ORKA LITE TILL!

Ja vad ska lilla Anna göra? Ge upp? Nej då, Lilla Anna tar snällt på ett nikotinplåster och tar fram ett nikotintuggummi, och lovar att orka lite till!