Summa sidvisningar

torsdag 16 april 2015

Torsdag!

Vaknade av att jag hade ont på ett nytt ställe på huvudet! Men, men  lite piller,, lite kaffe och ett nikotugg så får det gå! Har varit rökfri i en månad nu, ser fram emot att börja igen:)  Men så kom distriktsköterskan för dagens omläggning, hon tar av alla kompresser och förklaringen till det onda syndes tydligt
Det är det gamla hålet vid örat som börjat äckla sig igen. Men nu vart jag riktigt nervös! Kommer dom att sy igen mig  i morgon när det rinner så där? Det är andra dagen utan antibiotika!
Jag måste rapportera till KS säger distriktsköterskan! -Men suck, suck! Men tydligen var det meningen att det skulle bli så här, dom var ute efter att se vart det läckte när antibiotikan gick ur kroppen, men vad fint då TELL ME MORE, TELL ME MORE! Ja lite förhands info hade varit bra? Men varför blir jag inte förvånad? Men skit samma, bara dom syr ihop mig i morgon!