Summa sidvisningar

lördag 25 april 2015

Punkt

Ja kan jag inte få sätta punkt på den här sista resan snart? Men såren läker ovanligt bra det är jag glad för, men jag känner mig konstig och ont i kroppen. Käkar ju rätt många olika mediciner så det är väl inte så konstigt?

Men jag har haft en bra Lördag d-l kom tidigt och la om såret så jag fick duscha innan utgång, skönt. Var på Lördagsloppisen med mamma. Hade mössa på mig när vi åkte dit men efter ett tag blev då så f-b varmt så jag struntade i att folk glodde jag var tvungen att gå utan mössa, eller rättare sagt gå i nätmössa! Men snart är det över så folk får glo!

Senare på em kom ALLA kycklingarna och fikade så nu är mamsi trött i bollen. Att ha alla tre kidsen här samtidigt är samma som att bli överkörd av en ångvält=hjärndöd! Men det är det värt! Faktiskt intressant att se och studera dom tillsammans, hur olika dom är trots exakt samma gener!